Runmageddon Ultra 01.05.2017, Myślenice





Więcej niż maraton! 
Po górach! 
w górę i w dół, w górę i w dół! 
I udało się! 
Runmageddon Ultra jest dla prawdziwych twardzieli! 




 

MAJÓWKOWY CEL OSIĄGNIĘTY!!!:)
Chciałem ukończyć Runmageddon Ultra (47km+) 
i pomimo zimnych strumieni, gór, bólu, wyczerpania i chwilowej chęci do zejścia z trasy udało się:) 
Oficjalnie mogę powiedzieć ze zostałem Ultra Runmageddończykiem!!!:)
Jeszcze rok temu było dla mnie to niemożliwe ale rok treningów przyniósł MEGA progres :).
Rok temu pokonałem trasę RMG Hardcore (21km+) w czasie 6h29min a w tym roku i tym samym miejscu trasę RMG Ultra pokonałem w czasie:
- 1pętla RMG Hardcore 4h40min
- 2pętla RMG Ultra ( łącznie 47km) 11h 29min. 
Z ok. 400 zawodników startujących w RMG Ultra dobiegło do mety koncząc ten bieg tylko 170 i byłem jednym z nich :). 
Czas na nowe cele i ich realizację:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz